Saturday, December 8, 2018

Setuju Ada Niat Membunuh..!

Agen BandarQ
2.bpspot/-rYGnLw61Tj0/W_6Uh69-5cI/AAAAAAAAioM/fOrXslaMgK0KPQgJPJ_aQZxDvK8N-ti5ACLcBGAs/s1600/b213ebcbc0765ba27ef7bdb41b166629.jpg" imageanchor="1" style="clear: left; float: left; margin-bottom: 1em; margin-right: 1em;">

Cari mereka yang terlibat serta dalang yang memainkan peranan utama sampai berlakunya insiden malang tersebut..!

Tun Dr Mahathir Mohamad menyifatkan serangan terhadap seorang anggota bomba oleh perusuh dalam kejadian kekecohan di kuil Sri Maha Mariamman di USJ 25, Putra Heights memiliki niat untuk membunuh.
Kata perdana menteri, perbuatan itu terperinci dilakukan oleh mereka yang tiada perasaan sehingga boleh membunuh mangsa.
ΓÇ£Melihat kepada keadaan mangsa, nampak terperinci orang yang melakukannya memiliki niat untuk membunuh.
ΓÇ£Kita sedang berusaha sebaik mungkin mencari pelakunya. Kita tidak ada banyak bukti tapi polis akan buat siasatan rapi bagi mencari siapa yang melaksanakan tindakan berkenaan. Kita boleh ada demonstrasi tapi mestilah secara amanΓǪ ini bukan demonstrasi. 
ΓÇ£Ini yaitu sesuatu untuk membunuh orang dan mereka tiba dengan bendo dan segala senjata,ΓÇ¥ katanya pada sidang media di IJN di Kuala Lumpur hari ini.
Terdahulu, Dr Mahathir meluangkan masa setengah jam melawat Muhammad Adib Mohd Kassim, anggota bomba yang cedera diserang perusuh itu.
malaysiakini/news/453840">sumber
Bawa ke Mahkamah siapa jua yang terlibat dan berikan eksekusi yang berat bagi menjamin perbuatan melagakan korelasi kaum,  merosakkan keamanan di samping cubaan bunuh merupakan satu kesalahan jenayah besar terhadap rakyat dan negara..!
Lu Fikir La Sendiri..!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

1Mdb Penipu Di Tipu & Menipu..!

Agen BandarQ 4.bpspot/-Wee_jzK6EhA/W_a5sLkO0rI/AAAAAAAAikI/AJ6TD4ESAkMAV2KKyyNhoyQyceE8yoY3ACLcBGAs/s1600/IMG-20181122-WA0023.jpg" ima...